Dag 127 - Vrolijk Pasen - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Ingrid & Anthony - WaarBenJij.nu Dag 127 - Vrolijk Pasen - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Ingrid & Anthony - WaarBenJij.nu

Dag 127 - Vrolijk Pasen

Blijf op de hoogte en volg Ingrid & Anthony

31 Maart 2013 | Guatemala, Antigua

We wensen iedereen een vrolijk Pasen, en om een beetje meer beeld te geven bij Semana Santa, ofwel de heilige week tot en met Pasen hier in Centraal Amerika, hierbij beeld uit Antigua Guatemala...

Wij zijn dus intussen in Guatemala aangekomen, waar we de komende paar dagen hopen te genieten van natuur (Lanquin) en cultuur (Tikal).

We laten weer van ons horen in Belize!!

Voorzichtig met de eitjes en groeten aan de Paashaas...

• 31 Maart 2013 - 10:39

Christel En Hylke:

Vrolijk pasen,
    Het is nog niet zo lang geleden dat we jullie in het NP Rincon de la Vieja / Costa Rica hebben ontmoet; jullie zijn een heel eind verder inmiddels. Still going strong?
    Hier is het heel erg koud - zelfs een beetje sneeuw - geniet maar van de zon en van jullie geweldige reis.
    Groeten,
    Hylke Hooghiemstra / Christel Langhardt

• 31 Maart 2013 - 11:03

Judith Hooijer:

Vanuit een koud en "wit" Nederland, het lijkt wel Kerst, fijne Pasen gewenst!

Groetjes Judith

• 31 Maart 2013 - 15:09

Nathalie & Bjorn:

Jullie ook fijne paasdagen! Dikke paaskussen uit Deventer

• 01 April 2013 - 21:55

Dhossche Frank:

Ook voor jullie een vrolijke pasen ! Geneit van zon, cultuur en natuur ! Wij hebben nog steeds onze winterjassen aan. Was dit weekend nog met tentje in Luxemburg en de Paasnacht was een ontzettend koude (-10°C). TIP : vulkaan beklimmen nabij meer van Atitlan. Vroeg opstaan, maar het is écht wel de moeite. Het gaat jullie goed !

• 02 April 2013 - 14:01

Willem Jan Boeve:

Met heel veel plezier blijf ik jullie reisverslagen lezen. Wat een avontuur. Wordt dat ooit weer wennen in Emmen en Meppel? Nog heel veel plezier en blijf genieten.

Groeten,

Willem Jan