Nog 2 weken... - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Ingrid & Anthony - WaarBenJij.nu Nog 2 weken... - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Ingrid & Anthony - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken...

Blijf op de hoogte en volg Ingrid & Anthony

15 Juni 2014 | Nederland, Emmen

Na een lange stilte dan eindelijk weer bericht (of de start van spam ;-).

Met nog 2 weken op de kalender gaan we weer proberen jullie op de hoogte te houden van onze avonturen in Canada en Alaska. De "laatste grens" hopen we eindelijk te gaan slechten, een jaar na de oorspronkelijk planning.

Een jaar gaat snel voorbij, maar voor een auto is dat lang stilstaan. De eerste stap is dan ook om Lucia te vertroetelen. De Toyota garage in Surrey is gepland, ook al was dat een hoop gedoe...

Men is nogal allergisch voor de Hilux in de VS en Canada, want dat type Toyota is daar niet (het zusje heet Tacoma). Dus hebben we zelf onderdelen gekocht (dynamo, remschijven, luchtfilter), die we naar Canada brengen in de koffer (is weer eens wat anders dan kleren ;-)
"Maar we hebben geen onderdelen" is zo dus opgelost, en na dit gesputter van de garage wordt Lucia op 30 juni nagekeken...

En daarna beginnen we hopelijk aan de reis naar het frisse noorden.

Voor de Facebook fans; Elmo ligt al klaar om mee te gaan.. Zijn getrappel klinkt door het hele huis!! Of zijn wij dat??

Het zou in ieder geval een eer zijn als jullie weer mee trappelen!!

Tot in Canada..

• 15 Juni 2014 - 22:39

Jaap En Marja:

Hoi Ingrid en Anthony, wij zijn jullie mailadres kwijt, willen jullie ons een mailtje sturen?
    In ieder geval heel veel plezier en we houden jullie verslagen in de gaten!
    groetjes

• 16 Juni 2014 - 13:03

Nathalie & Bjorn:

Wij trappelen met jullie mee :-) Spannend hoor. Hoop weer op leuke berichten en foto's. Veel plezier! Liefs xx