Dag 209+2 - Return... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ingrid & Anthony - WaarBenJij.nu Dag 209+2 - Return... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ingrid & Anthony - WaarBenJij.nu

Dag 209+2 - Return...

Blijf op de hoogte en volg Ingrid & Anthony

29 Juni 2014 | Canada, Vancouver

Laat ik te beginnen met felicitaties voor de 2-1 tegen Mexico... Leuke wedstrijd om 9 uur in de ochtend, samen met een sympathieke Mexicaanse jongen gekeken in ons hotel.We hebben met hem te doen, maar iemand moet winnen.

Onze reis begon gisteren om 4.00 Nederlandse tijd in Badhoevedorp, of all places. Pendelbusje naar het vliegveld, en voor we het wisten op weg naar London Heathrow. Vertrek 7.15, aankomst 7.15. Tijdreizen kortom.

In London de nieuwste terminal ontdekt, en later ontdekt dat onze bagage daar moeite mee heeft gehad. Dan naar Vancouver, met een vlucht van 9 uur. Arriveren om 11 uur in de ochtend, ofwel 20 uur in Nederland...

Canada verwelkomt ons met beetje buien, en omdat de bagage nog even in Heathrow is gebleven, reizen we meteen door naar Lucia. Het weerzien is raar, en vertrouwd tegelijk. Na het uitpakken en terugplaatsen van de accu's, en een beetje hulp van een Dodge Charger (goede naam) start Lucia vrijwel direct. Meisje is sterk!!.. En wij blij!!

De eerste kilometers naar de garage voelen alsof er geen jaar heeft tussen gezeten. En we zouden zo naar Seattle kunnen zijn gegaan, daar we nu op een paar kilometer van de grens de auto nog even laten checken...

Om 18 uur plaatselijke tijd dan terug in het hotel, om nog even wat te eten, en om 20.00 te gaan slapen (5 uur in de volgende ochtend bij jullie), na een dag van 25 uur.

Maar Lucia doet het, dus heel moe, maar ook heel voldaan!!

• 29 Juni 2014 - 22:02

Nathalie & Bjorn:

Fijn dat Lucia bijna direct startte. Fijne vakantie! Wij vieren hier een feestje :-D Liefs en dikke kussen van ons xx

• 29 Juni 2014 - 22:41

Lisette:

Goed nieuws dus!! Wat een opluchting! Nu hopen dat er niet teveel aan versleuteld hoeft te worden ;-)! Dikke kus!

• 30 Juni 2014 - 14:22

Stella:

Veel plezier daar en maak er een mooie reis van! Aan Lucia zal het niet liggen, fijn dat ze na stilstand direct weer wil rijden. Groetjes, Kees en Stella

• 30 Juni 2014 - 18:16

Loes:

Ha, een goed begin! Heel veel plezier de komende weken!
    gr. Loes

• 30 Juni 2014 - 18:36

Pa En Ma:

Fijn dat de auto het doet nu maar hopen dat alles goed blijft gaan

Gr. en liefs van ons

• 02 Juli 2014 - 10:44

Conny En Ger:

Wij kijken uit naar jullie verhalen. Zolang Lucia er zin in heeft, zal dat wel lukken. Veel reisplezier! Groetjes.