Dag 209 - Het einde van deel 1 - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Ingrid & Anthony - WaarBenJij.nu Dag 209 - Het einde van deel 1 - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Ingrid & Anthony - WaarBenJij.nu

Dag 209 - Het einde van deel 1

Blijf op de hoogte en volg Ingrid & Anthony

21 Juni 2013 | Nederland, Emmen

Vandaag zouden we zijn teruggekomen uit Alaska. Of ja, eigenlijk hadden we nog 5 dagen extra nodig om van Anchorage naar Vancouver te rijden, om onze auto te stallen. Het loopt dus soms anders dan plan, maar onze flexibiliteit is vaker getest geweest...

2 Weken terug in Nederland is erg wennen geweest. Voor de mensen die het woord 'vakantie' gebruiken; wij snappen dat, maar dat was het niet. We hebben alleen even vakantie gehad op de Galapagos Eilanden, wat dan ook meteen wel een van de mooiste plekken op aarde is. Nee, het was een echte expeditie, met elke dag gemiddeld 4 tot 6 uur rijden over wegen variërend van 'o my god, waneer stopt dit geschud en drempelgedoe' tot 'hee, asfalt'. We waren dan ook vooral moe bij terugkomst. Heel moe...

Dit wordt echter geen klachtenbericht. Mag ook niet. Want tijdens de expeditie zijn we op de mooiste plekken van de America's geweest, met in het algemeen heel prettig weer en met veel heerlijke verrassingen. Maar terug in Nederland is het gewoon even wennen aan de 'waan van de dag'.

Omdat de trip nog niet klaar is laten we deze site bestaan, om volgend jaar terug te keren voor een maand, om alsnog 'The Last Frontier' te gaan zien. Daarom de titel, want deel 2 is onderweg. En misschien nog wel deel 3, 4 en 5 maar daar komen we dan wel weer op terug...

We willen iedereen die ons heeft gevolg bedanken voor de interesse.

Het is bij terugkomst heel leuk om te horen dat zoveel mensen (waarvan wij het vaak ook helemaal niet wisten) ons hebben gevolgd in onze avonturen. Het was uiteraard graag gedaan ;-)

Hopelijk tot volgend jaar!!

Groeten, Ingrid & Anthony

• 21 Juni 2013 - 09:35

Manon:

Het was fantastisch om met jullie 'mee te reizen'! Dank je wel voor de mooie foto's, de beschrijvingen en de impressies! Heel veel geluk! X Manon

• 21 Juni 2013 - 10:46

Nathalie:

Welkom thuis lieve vriendjes! Tot gauw!! Xx

• 21 Juni 2013 - 11:20

Debby Van Geffen:

Welkom thuis!!!
    Ik vond het ook heel leuk om jullie verslagen te lezen en de bijbehorende foto's te bekijken.
    Tot snel.
    Dikke kus x

• 21 Juni 2013 - 20:31

Frank Uit Belgie:

Wat een fantastisch avontuur voor jullie beiden ! Heel leuk ook om te volgen !!
    Ga maar gauw weer terug want ik wil het laatste stuk voor geen geld missen !
    We spreken nog wel af !

• 24 Juni 2013 - 21:07

Ellen Ebens:

Welkom terug in ons kikkerlandje. En zo hebben jullie meteen iets om weer naar uit te kijken .... alleen nog een jaartje wachten!